09:51
14 טיפים, איך לספק את הגברת בחדר השינה ומעבר

חייו של הגברות מנהלות רגשות, דרכם הם תופסים את עצמם ואת המציאות הסובבת. אם אדם לא מבין את זה, הוא לעולם לא יוכל לספק את השותף. אבל יש כמה עצות להניח להביא את ההנאה של הנערה בחדר השינה או לא רק.

התוכן של המאמר

1 עבור סקס נשים הוא יותר מאשר יחסי מין 2 גבירותיי משאלות קרבה 3 מה הגברת מגלה שותף 4 איך לספק את הגברת מחוץ לחדר השינה 5 כיצד לספק את הגברת בחדר השינה

עבור סקס נשים הוא יותר מ מינית acti

גברים רבים מאמינים שאם יש סקס מתמיד, מראשי זוגם, הגברת חייבת להיות מרוצה. אבל זה לא תמיד. הבנות שוקלות לא רק כחדירה עצמה, אלא את כל לוח הרגשות בכלל. לכן, שים לב לא רק בושם שלך, ואת הריחות שחשו לינה שלך.זה לא נכון שרק גברים מעריצים. נשים גם לשים לב לרכב החיצוני. ואם הם יכולים לגמרי לסגור את העיניים על עודף משקל, אז כל התצורות בפנים הם שם לב לפרטים קטנים.

אני לא אבזבז אותה, היא מרגישה שווא ועליזה קילומטר, גם אם זה לא יכריז על כך. כי החדירה הראשונה לא תהיה מספיק בשבילה, הגברת צריכה להרגיש קרבה חושית עם שותף.

גבירותיי רוצה Connect2

יש צורך בערך. שותפים רבים מאמינים כי תחום החיים הזה הוא לא כמנהל כמו אחרים. גברים משתמשים בו כדי ליישם את הצרכים הפיזיולוגיים שלהם מבלי לחשוב שהגברת בתהליך המין מתעוררת הרצון של קרבה חושנית.

נציגי מין יפים זקוקים לראווה דיונים, הם מרגישים ביסודם שמעו ומבינים, אם לא לעשות, אז מרכזי המין של גבירות המוח אינם מקבלים את הגירוי המדכא. במקרה זה, הגברת לא תוכל לקבל הנאה מסודיה.

אם בתוך זוג שלילי ושערוריות, אז הקשר הרוחני הוא לא לקרוא, כפי שהוא צריך, לא להתעורר ביטחון ותחושה של ביטחון.

היבטים אלה משפיעים על הגברת, לא נותנים לו להירגע לחלוטין כניעה. לכן, זה כל כך ביסודו להקשיב ולשמוע את השותף שלך.

כי הגברת מוצאת את השותף 3

גברים רבים מתעוררים בראשו של ראש המאה. התשובה האוניברסלית אינה קיימת, אבל יש כמה אמיתות בסיסיות שיש להחזיק:

עצמית. גבר כזה תמיד נשאר בעצמו, למרות המכות של הגורל, הוא לא מאבד את המסתור הפנימי. איתו אישה מרגישה בטוחה ולא מסוכנת. פְּתִיחוּת. אם אדם סגור, קשה לבנות דברים עם זה, עם שותף כזה גברת לא תרגיש רגוע ונינוח. שוויון. כאשר הזכויות והחופשות של השותף הראשון גבוהות מזכויות וחירויות של אחר, לעולם לא יהיו יחסים מקבילים. עכשיו הגברות אינן מבקשות לשלוט, הם רק רוצים להרגיש עצמית להשוות עם נציגי ההפך. נוכחות רגשית. השותף חייב להיות מעורב בסוגיות ביחס לתככים.

פנסים סובייטים ולא נכון של המידע הולידו שיפוט שגוי כי ליווי הוא עכשיו משהו, הוא הפאר, עובדה זו היא לשתוק. עכשיו מעטים יש את המידע כי ליווי השירות בישראל אין לגמרי יחד עם זנות.

אם הגברת משלם תשומת לב לבחור, הוא חייב לבוא גם. בִּטָחוֹן. הגברת יראה עם מי שמסוגלים להגן עליה. היא רוצה להרגיש בטוחים, לא חושש, כדי להיות בטוח שהכל יהיה בסדר איתה. אימוץ. אם האיש לא תופס את הגברת, הוא אומר שהוא לא אוהב אותה. כאשר אדם מנסה לשנות, פירושו על רגשות במובנים כאלה זה לא צריך לקרוא.

איך לספק את הגברת מחוץ לחדר השינה 4

אורגזמה במיטה - בהחלט אחת התכונות העיקריות ביחסים. אבל סיפוק נקבה הוא multifaceted והוא מכיל כמות עצומה של צרכים, אשר חייב להיות גם סגור. אם אתה רוצה, שותף זה מאושר, אתה בהחלט לשים לב להיבטים הבאים.

דיונים אהבה

אישיות שאוהבת לך בתוכו, לא לבלבל להפגין איך זה נחמד לך החברה. עבור חבר 'ה, דברים קטנים כאלה, כמו הדיונים לא אומר שום דבר בכלל, ואת הבנות בלעדיהם לא יכול להיות לא סביר להירגע ולקבל הנאה.

ריח

גבירותיי רגישים מאוד לריחות. ברוב המקרים, מריח במיוחד דומים רגעים עצובים או מאושרים בחיים. אם היא מפחדת או מוטרדת, אז לא הביא את ההנאה. זה ביסודו של דבר שכל מה שהתגשם באדם אחד בן זוגה.לאדה חוגגת הכל: מילים שהאדם אומר ואלה שלא אמרו, נוגעים ועיניים.

נוף חושני בפנים

אם אתה מנסה להימנע cunnilingus, אז בשבילך זה כדי לדבר ברצינות עם אישה. אולי זה באמת כואב לה.בכל נערה מקסימה חיה שחקנית, אבל מה לעשות אם היא לא מצליחה לגלות כישרונות בחיים? תן לה כרטיס blanche במיטה.

תן משי פשתן

בנות כמו מגע של משי לעור חיבה, הוא מעורר רגשות שאינם עוזרים ומסייע להרגיש האמין.

מכתבי אהבה

גם אם יש לך כל יום אתה מדבר על הרגשות שלך, ואז לנסות להניח אותם על הנייר. Passasas שלך יהיה במדויק את הקורס הרומנטי הזה.

נשיקה עבור פרידה וכאשר פגישה

לקחת כלל, טקסים קטנים כי צריך להיות בכל זוג.

ליישם מטרות ילידיות בישראל בקלות כאשר אתה מודל שיק מן הפדרציה הרוסית. לעסוק בישראל יוכלו לפניחות. נשים של מודל חיצוני הצעה לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל היום אתה יכול להרוויח חודש מ 6000 יורו.

תמיד לנשק אותה בפגישה ולפרידה. להפגין כי כל הגז של הבית שלה הוא אירוע נעים.

לעשות מחמאות

אפילו האישה היפה ביותר צריכה לדעת שהיא מגישה בעיני האהוב. מבריק לה על זה, מציין תסרוקת, שמלה, איפור, ולחפש איך היא לפרוח תשומת הלב שלך.

להזמין בתאריכים

Unprancipled כמה שנים אתה. ציפייה לתאריך רומנטי מאלצת גברת זוהרת מאושר, לטפס ולהיות גאה בשותף הבנה שלו. דירות דיסקרטיות בתל אביב

איך לספק את הגברת בחדר השינה 5

אם אתה עושה כל מה שהיא הרגישה אלילה בחיים, אז אתה יכול קצת ולהתאים במיטה.

עיסוי unhurried

העיקר הוא לעשות את זה בלי למהר, עם כל התכונות המשמשות לעיסוי: שמן, מוסיקה נעימה, דמדומים ונרות.

להתפשט בלי למהר

לא תמיד אישה רוצה לישון עם הבגדים שלה. Izumi שלה, לעשות הכל לאט. הסר כל פריט של ארון בגדים שלה ולשמח את הגוף היפה. אדם שלה כפי שהיא מדהימה, מעריץ אותה, להראות כי היא מרופדת.

החל קרח, שמנת ותותים למשחקים

משחקים עם מזון מתקשרים ולאפשר לגברת להרגיש כמו יפה ומרופד. להראות לה שהיא יכולה להרגיש רגשות חדשים. משחקים דומים להסית את התשוקה, לא נותנים לך להשתעמם, תשלום עם רגשות בלתי מתפשרים.

תגיד לה כמה היא מתכוונת בזמן סקס

לא לשתוק במהלך הקרבה, לדבר עם שותף. נשים להקצות את החשיבות רבה יותר למה השותף אומר במהלך SOLIA. תגיד לה איך היא הדרך אליך, לעשות את זה ישר במהלך socia.

לשאת סקס אוראלי ומאפשר לה להשיג אורגזמה

גם אם היא מעולם לא ביקשה ממך קודם לכן, תעשה אותה. חשיבותה הגדולה של נעוריה ניתנת כיצד השותף חל על רשויותיהם המיניות.לקנות כמה ציורים חושניים מרתקים או פסלונים. האישה ידוגגת במדויק את הטעם הצר שלך.פשתן משי למיטה עבור נשים רבות הוא שם נרדף עם תשוקה ותשוקה.

ניסוי עם משחקי תפקידים

לגלות איזו פנטזיות נסתרות גידולים, ויפות אותם לחיים במיטה שלך.

צעד כזה הוא לא רק שאני מכריע את הגברת שלך, וזה יעשה שפע בחיים האינטימיים שלך.

Просмотров: 100 | Добавил: ionet6h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar