10:29
אהבה ומין - למה אחד אינו מציאותי בלי עוד

זה נראה אהבה ומין הם שני מושגים שונים. אבל בחברה יש מספיק רעיונות סותרים על אם הם קשורים זה לזה. ללא ספק, ראוי להזכיר כי שני מושגים אלה הם כמעט ניתנים להחלפה. הם מתכוונים שאם יש סקס, אז, יש אהבה.

התוכן של המאמר

1 תנאים מוקדמים אשר מין ואהבה הם מחוברים 2 אהבה ומין קשורים זה לזה 3 קשיים שמופיעים כאשר מנסים לנתק את שני המושגים הללו 4 דרכים סבירות לפתור את הקושי 5 נשאל לעתים קרובות שאלה

השאר מאמינים כי מין ואהבה הם מושגים מנוגדים שבדרך כלל אינם מחוברים בינם לבין עצמם. אחרי הכל, אדם יכול פשוט יש גם אחד ללא השני ואת השני בלי הראשון, ללא כל השלכות. יתר על כן, יש מספר נסיבות שבהן אהבה ומין, ולכן, ללכת יד ביד.

תנאים מוקדמים אשר מין ואהבה הם מחוברים

אהבה ותשוקה מינית יש אופי נפוץ.

אם נכלל רגשות ומצגות מהדיון אם אהבה ומין מעורבים, המדע הוכיח שהם מחוברים. חוקרים קנדים ערכו מחקר בשנת 2012, שהראו את החלק הזה, כפי שנהגנו לדבר, המוח האנושי האחראי לרגשות הוא מקור התשוקה המינית.

ואהבה חושנית ותשוקה סקסית מגיעים מן הקליפה כמו אנשים משמשים להביע המוח. תוצאות אלו נאלצות להאמין כי שני גורמים אלה מחוברים ברמה, אשר, זה הפך, לא כולל את הבחירה שלנו. אדם יכול לבחור סקס כאשר אהבה היא גם לא, אבל רגשות יכול להיות קשה להתמודד עם זה.

תשוקה סקסית ואהבה להוביל בערך אחד ואותן תגובות במוח. משמעות הדבר היא כי אדם יכול פשוט לבלבל את רגשותיו. באופן ספציפי מסיבה זו, כפי שכולם יודעים, כמה אנשים קשה לחשוב על זה הם מאוהבים במין.

המדע גם, באופן כללי, מסביר כי מין עצמו הופך להיות טוב יותר כאשר אדם סוף סוף חווה תחושה של אהבה, כפי שהוא מקבל מנה כפולה של חומרים כימיים כי הכריח אותו להרגיש אופוריה.

אהבה עושה סקס ביותר לא נוח.

מדענים מאופן שבו אנו מביעים, המדינה פנסילבניה קיימה מחקר יוצא דופן המוקדש כיצד להתבטא על ידי חוויה מינית ותקשורת מינית, בתהליך של 98 גבירותי הראיין לבסוף. הם סוף סוף מצאו כי רוב הגברות מאמינים כי כאשר אהבה ממוקמת, ניסיון סקסי כאילו מביא לבוש יותר.

ראוי לראות כי תוצאות אלה היו עצמאיות אם הגברות התקיימו באותו זמן בנישואין או היו אנשים רבים להביע, חולף. יש כמה נסיבות שבהן הוא האמין כי זה בעצם. מעט יודע מה הם מופיעים להלן.

אהבה גורמת לאמון ונוחות.

תחושה זו עשויה להתעורר לפי סיבות שונות.

בישראל, אין מקום לדעות קדומות, כאשר אנו מדברים על פעילויות בסוכנות ליווי. גברים מקומיים ניחנים עם הסטנדרטים הרוחניים הגבוהים ביותר. כולם מבינים לחלוטין כי ליסר רק מלווה את הלקוח באירוע, ממשיך לדבר וללוות בכיתה VIP הנערה נחשב סימן של מעמד ציבורי.

אבל הם מחוברים קשר הדוק. אדם לא יכול לסמוך על מישהו שהוא לא יודע. ואכן, זה היה, זה אומר שהדברים ללילה אחד לעולם לא יוכלו לתת, איך אנחנו רגילים לדבר, מלא הלבשה מינית שאהבה יכולה לתת. כאשר האהבה נמצאת סוף סוף, גם לבסוף, יש גם ביטחון.

אמון, לשים את זה בעדינות, מוסיף רמה מסוימת של נוחות לעניינים, כולל במין. משמעות הדבר היא כי כאשר אתה עושה אהבה עם מי חווים רגשות אמיתיים, אתה לא לדאוג לגבי מה שהם ימוין או באופן שגוי. https://romantik69.co.il/%d7%a9%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa%d7%99-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99/

חיבור דומה גם סוף סוף אומר כי השותפים יהיה סוף סוף הפתוח ביותר זה לזה במהלך מגע מיני. רק כדי לחלוק את מה שאתה אוהב ומה לא מקובל במיטה.

אל תפחד לפחד גם לשאול על מה אני רוצה. בסופו של דבר, אנשים שמרגישים כי הם באמת יכולים באמת להירגע ולחוות הנאה במהלך יחסי מין.

סקס אהבה הופך משקל.

תשוקה סקסית היא אחת השיטות, לשים את זה בעדינות, כדי להראות אהבה לאדם אחר. אין ספק, אתה יכול סוף סוף יש יחסי מין בלי אהבה, אבל אז סקס הוא רק סקס. אין עוד דבר. גם אם השותפים ליהנות פיזית פעולה זו, בשלב מסוים, תחושת הריקנות תיראה.

בזה, אין משמעות אמיתית. שניכם מודעים לכך שהוא אינו מוביל לשום דבר. אבל כאשר אתה אוהב את האדם שאיתו אתה קרוב, זה לוקח ניסיון סקסי לרמה העמוקה ביותר, אשר מסייע כדי לדבר כדי לספק כמו גם סנסורי וצרכים פיזיים.

אנשים ללא הצלחה מנסים למלא את החסרונות של אהבה סקס.

ייתכן שפגשתי אדם בזמן הוא בחיפוש אחר תאריכים ללילה אחד. מישהו שלא מוצא מערכת יחסים קשה, אבל רק רוצה לעשות. אין אהבה בקישור דומה, זה מגע מיני גרידא.

הסיבה לכך האיש הזה שוב ושוב ממשיך לבסוף למצוא קורבן נוסף ללילה אחד, הוא שמין זה רק לטווח קצר. אין השפעה שימושית ארוכה מהסוג התחתון של סקס.

אבל אם אדם זה מתחיל לחוות רגשות אמיתיים, הוא כבר לא צריך ללכת לצוד. ואכן, הוא רוצה להודות בכך לא, אבל כך שהוא ממלא את חוסר האהבה במין חייו.

נישואין בלי סקס רק נדנדה.

בחברה, יש בדיחות רבות על כמה מדי פעם, באופן כללי, יש סקס כאשר אנשים כמו נשים לגיטימיות. אבל למעשה, נושא זה אינו חייב לגרום צחוק. זוהי Incredibility אמיתי כי הוא לא מושלם, באופן כללי, מוביל קשיים שונים.

בנישואין, לאהוב נתמך על ידי רמה מסוימת של אהבה ותשוקה. אם אחד מבני הזוג, אחד מבני הזוג מתגלה לעסוק בכוחות עצמו, כפי שכולם יודעים, את המין השני, זה כמובן מראה את היעדר איך כולם יודעים, אטרקציה פיזית ורגשות כנים.

במקרה זה, ישנן שתי אפשרויות לפיתוח אירועים. ב- 1, שותף שמרגיש לא אהוב ולא רצוי, יתחיל למצוא הערכה באנשים אחרים. אשר בתורו יכול להוביל קשרים extramarital, כפירה ובגידה.

אבל גם אם זה לא יקרה, אחד השותפים, בסופו של דבר, יכול לנסות לשבור דברים בכל דרך, אשר גם, באופן כללי, יהיה לכפות אדם אחר, בסופו של דבר, להרגיש לא אהוב. התנהגות כזו תגרום למרחק, סכסוכים ועלבונות ברחבי ברוקדה.

יחסי מין באהבה יחסים פוסקים.

זוגות שעדיפים ידיד של חבר, בדרך כלל מקיימים יחסי מין. כאשר אוהבי הם לעתים קרובות מנסים לקיים יחסי מין, הוא מעמיק את תחושת האהבה שהם, באופן כללי, חווים אחד את השני. באופן ספציפי, איך אנחנו כל הזמן מדברים, כי בשלב מסוים ההרגשה מתחילה לדעוך בנישואין, שם אין מין.

אהבה ומין הם interconnected2

זה נראה כי החברה לא ניסה להפריד את האהבה איך אנשים משמשים להביע, מגע סקסי, זה בעצם לא מציאותי. אהבה ומין הולכים יד ביד. אדם יכול גם לקיים יחסי מין, לא להיות באהבה, אבל זה לא יוביל סוף סוף לתוצאות ארוכות חיוביות.

רוב אנשי הקשר המיניים ביותר ללא אהבה לפתוח דלתות כמעט בכל הבעיות ולהוביל לבלבול חושני. באותו אופן, אם זוג יש מקרים רומנטיים ארוכים, בסופו של דבר, סקס נכנס למשחק. אחד ללא אחרת לא יעבוד בטווח ארוך.

הקשיים המופיעים כאשר מנסים לנתק את שני המושגים 3

ריקנות חושנית.

כאשר אדם מקיים יחסי מין, לא להיות, כפי שאנו מדברים כל הזמן, באהבה, הוא כל הזמן, לשים את זה בעדינות, ימצא יותר, כמו חוויית מין לא לספק את הצורך שהוא מגלה החוצה. זה יהיה רע אם לא נודיע על כך שהאדם עצמו אינו מבין זאת בתקופה זו.

הוא גם מעכב עם תחושה של ריקנות ומאמין כי השיטה היחידה למלא אותו - ככל האפשר להתמכר הבידור הקרון. למעשה, המקרים הכי מודעים, קשים הם הפתרון הנכון היחיד.

באופן שגוי, כפי שאנשים נהגו להביע, חוויות מובנות.

אם מישהו מאמין שאהבה ומין זה אותו דבר, ולא רק מושגים קשורים, הוא התחיל להיות סיכונים להתמודד עם הפרעות סקסיות. שים לב כי, כאדם מוצא נואשות אהבה מאמינה כי היא תמצא אותו, לעתים קרובות מקיים יחסי מין. בסופו של דבר מגיע אכזבה.

אהבה ומין דומים, אבל זה לא אותו דבר. כמעט כל האנשים לאורך כל החיים, באופן כללי, יהיה מוכן להצטרף אליך דברים אינטימיים לנסות כל כך לדבר כדי לספק את הצרכים שלך. אבל עם כל זה, הם עשויים גם לא לגמרי לחוות כל הרגשות.

אתה או להשתמש באנשים, או להתרגל אליהם.

כאשר שני אנשים נמצאים ביחסי אהבה, הם מאחלים את הראשון ואת אותו הדבר בסופו של דבר מקדם השוואה מינית. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל חוויה מינית מעשירה את ענייניו, ושני השותפים מנסים להעניק חבר חבר והן במיטה ומתוך אותה.

אבל כאשר אין אהבה, זה סוף סוף יכול להיראות מאוד אגואיסטי. אדם או כפי שנראה למצוא אהבה, או רק רוצה שהצרכים המיניים שלו היו מרוצים. האופציה הקיצונית מרמזת על היעדרות מוחלטת של פרטנר. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה רק לעצמי.

עסקים עד סוף סוף.

קשה לשמור על עניינים רומנטיים במשך זמן רב מבלי לעשות אהבה. אם אנשים כבר נשואים, רבים כבר הרבה שנים וחושבים שמין יש יחסי מין, הם טועים מאוד. גם אם אחד השותפים אין צורך במין, זה לא סוף סוף, זה אומר כי החצי השני שלו מחלק את עיניו.

פתרונות סבירים לקושי 4

לחזור רומנטיקה לעסקים. חפירת תאריכים, הזמן המושקע לבד, לבסוף להניח להחיות רגשות, ליצור קשר עם בן זוג ולחדש את החיים הסקסיים ביותר שלך. לבוא לתחביב הכללי. חווה, כפי שאנו מבטאים, את הרגשות החדשים, החיוביים יעזור, זה הפך, להחיות, איך ניצוץ הגרוע בא לידי ביטוי. מצא את מה שאתה אוהב לך גם לצלול לתוך זה. השותף שלך לא יהיה סוף סוף את היכולת לנתח מקרים, אם הוא לא יודע שיש מזל רע שלך זוג. כמובן, כולנו יודעים היטב מה לדווח בגלוי הדילמות שלנו, אי שביעות רצון והעדפות. אין להזניח, כפי שכולם יודעים, מקצועי. הקשיים המופיעים בחיים עקב אהבה ומין הם אחד המורכבים יותר זה עולה לעבודה. ומין, ואהבה - קשיים מבלבלים, שבהם רבים, איך הוא המקרה, הגורמים לסיבות.

ב כמה באים לידי ביטוי, כמה אפשרויות שיחה עם sexopathologologist יכול להיות אחד השיטות היעילות ביותר להתמודד עם המצב. למרות שאהבה ומין הם חוויות אישיות עמוקות, מעת לעת, שיחה פרנק עם אדם צד שלישי, שאינו קשור בשום אופן לזוג, יכול סוף סוף להיות יעיל יותר.

לעתים קרובות שאל שאלות 5

למה סקס כל כך טוב עם אלה שאוהבים?

יש סיבה בסיסית מדוע אדם מרגיש בפרט בצורה מושלמת, Cogido הוא רק התהווה על ידי אהבה עם הדרך, כמו אנשים משמשים להביע, Komu, זה הפך, הוא חווה תחושה אמיתית. לעשות אהבה עם מישהו שאתה אוהב, תחושה מגניבה, זה לא מגע פיזי קל בין 2 אנשים.

זהו ביטוי פיזי של האהבה שלך זה לזה. אתה בעצמך, אתה אוהב את האדם הזה כי הוא, ועל כל מה שהוא מתכוון לך. וגברים וגברות מציינות כי עושה אהבה נהדר, במיוחד כאשר אתה באמת אוהב את השותף שלך.

אם סקס מאוהב חשוב?

הנושא של אם סקס במערכת יחסים חשוב, יכול להיות שנוי במחלוקת ממה שאתה יכול לדמיין. כמעט כל האנשים היו עונים על "כן" על שאלה זו ויכול להיות נכון לגמרי, אבל יש כאלה שיש להם נקודת מבט אחרת. כמעט כל הזוגות הם כל כך להגיד את חייהם, אף פעם לא עושים אהבה, ועדיין כולם יהיו אומללים, שאין ביניהם שום דבר ביניהם, אהבה אמיתית.

סקס אולי לא את הניוואט החשוב ביותר של אהבה, אבל רוב האנשים היו אומרים כי זוהי תמיכה בסיסית ביחסים. אין לקיים יחסי מין, ולכן, שאתה מרגיש לחץ מהשותף. Intim לא צריך, בסופו של דבר, לבוא תחושה של חובה. זה אפשרי כי שלך, כמו אנשים רבים חושבים, חיי סקסי שייך לך, ואתה עצמך להחליט איך אתה רוצה, בסופו של דבר, להשליך את הגוף שלך. ראשית, זה סוף סוף מטפל הנוחות שלך.

יתר על כן, אימוץ של פתרונות מיניים יכול סוף סוף לשחק, כפי שאנו מדברים כל הזמן, תפקיד מסוים במערכת היחסים. כמובן, כולנו יודעים היטב איזה סוג של אנשים מעדיפים ללכת למין בתאריך הראשון. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי השאר הוא רציני מאוד, לשים את זה בעדינות, שייכים לאימוץ של פתרונות מיניים הם לא ממהר, זה התחיל ללכת לקרבה עד שהם מתבטאים כי מאוהב. גברים, בדרך כלל רוצים יחסי מין, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, מעט לעתים קרובות יותר מאשר נשים, אבל שניהם מסכימים כי בממוצע זהו עקרון היחסים.

אם ענייני מין מחזקים?

כן, בהחלט, שיעורים עם אהבה עם בן זוג יכול באמת לחזק את הדברים. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה כי נוכחות של חיבור מיני חזק עם השותף הוא מסוגל לעשות דברים הרבה יותר עשירים יותר. זוגות ביחסים, בסופו של דבר, הוא, כראוי, חיי מין קבועים, מרגישים נוחים מאוד יחד.

מקרי מקרוב עם שותף נאלצים להרגיש כי יחד אתה יכול לכבוש את העולם. במיוחד, הוא ציין ביסודו כי שיעורי אהבה הוא לא החלק העיקרי היחיד של יחסים בריאים.

איסוף מקצועי רוצה לשתף פעולה עם אנשים עשירים של ישראל. הם נדיבים ונכונים. אבל עכשיו זה לא הרגעים החיוביים היחידים בעבודה.

סקס טוב, זה הפך, עושה את השותפים המאושרים, אבל, איך לבוא לידי ביטוי, חיים סקסי הוא לא רק nuance כי צריך להתמקד.

עושה סקס לעזור להתאהב?

קשה מדי בהחלט לענות על שאלה זו. לכל האנשים יש רעיונות שונים על משמעות האהבה ומה גורם יכול, להיות, לגרום תחושה של אהבה. יתר על כן, התלהבות מינית ומין לאהבה הם לעתים קרובות 2 מושגים שונים.

האדם יכול לגמרי מעריץ אף אחד מבלי להיכנס לקשר אינטימי עם האיש הזה. הוא יכול להתקרב אליו של יחסי מין, אבל אם זה עושה סקס ואהבה עם אחד ואותו דבר? לא נחוץ.

רגשות שאתם חווים, מקיים יחסי מין עם מישהו, לגמרי, בסופו של דבר, עשוי להיות אהבה, אבל הרגשות האלה לא בהכרח מופיעים בנפרד, כפי שאנו מדברים כל הזמן יחסי מין. עם כל זה, ניתן לראות מגע מיני כביטוי של אהבה. רוב האנשים סוף סוף מודים כי הם מעריצים שותפים משלהם מסיבות לעזוב מעבר לחדר השינה.

נשים נוטות לחשוב, כפי שכולם יודעים, קרובי משפחה כמו משהו יותר מאשר רק חיבור סקסי. הם רואים שיעורים באהבה עם המשך האהבה שלהם, ולא כמו תנאי המוקדם שלה.

Просмотров: 304 | Добавил: ionet6h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar