14:22
אלה המשחקים שלך עם POOY: 10 עובדות על Anuslingus

Anuslingus הוא אחד הכי הרבה כפי שהיינו מדברים, תענוגות מיניים אסורים. יחסי מין - הכל ברור כאן, חוק מיני אנאלי הפך פופולרי, תודה לך, פורנו, מציצה - כבר זמן רב חלק מהתוכנית המינימלית לנשים רגועות, זה ייקרא זה clamped, כדי cunnilingus רוב הצעירים הם חיוביים , אבל Anuslingus הוא כל עדיין טאבו. ואת מאוד לשווא! לתפוס 10 עובדות על תהליך זה כדי להפיג אגדות טוב יותר לבסוף להבין מה קורה.

התוכן של המאמר

1 10 עובדות על Anuslingus

10 עובדות על Anuslingus10

מה זה בכלל?

זהו גירוי של פי הטבעת, חור אנאלי, הישבן בחורים - הערמונית עבור הנאה מינית. גירוי מתבצע על ידי שפה, אצבעות ומין צעצועי מין. Annuslingus הוא המכונה rimming, שכן שפה מלטינית היא טבעת, במילים אחרות, טבעת פתיחה אנאלי.

עבור, בסופו של דבר, את החשבון של מה Aunulangus מביא הנאה?

ב -1, בשל העובדה כי פי הטבעת ממוקמת גם די הרבה, כמו אנשים רגילים להביע, קצות עצבים, כי גירוי שלו יכול להיות מילה ארוטית. בנוסף, בפרט קרבה הוא המפשעה (מקום בין איברי המין וישבן), שהוא גם מילה לגירוי, כפי שהוא מצויד במספר עצום של קצות עצבים וכלי דם.

ב 2, בחורים - בשל הפרמיה, שהוא החזק ביותר, כמו אנשים רבים חושבים, אזור ארוגני.

אין ערמונית, כי עבור סקס אנאלי חודר שלהם, בדרך כלל, לפחות נעים, אבל זה תלוי פיזיולוגיה: אם הרגליים של הדגדגן של הגברת ממוקמים משם, עמוק יותר, קרוב יותר לאזור אנאלי, אז הגברת עשויה גם ליהנות מהגירוי העקיף שלהם. אבל בעיקר עבור גבירותי Anuslingus הוא נעים בשל גירוי חוצות של חור אנאלי ואת ליטוף חולף של הדגדגן.

B-3, הישבן - האזור הרגיש לפחות, ולכן, הפעולות המוצקות ביותר הן קבילות, כמו סטירות ועקיצות, אשר יתקרב לאנשים מעדיפים את "כפרי".

ובכן, כמו שארובנו אומר כל הזמן, ב -4, Anuslingus הוא מניפולציה סקסית טאבו למדי, סגור עם חקירה עם השאלה של הטאבו על גופנית, דומיננטיות וכפיפות, וזה יכול גם להיות נרגש.

לחוות אורגזמה מהגירוי, כפי שרובנו התרגלו לומר, הטבעת עצמה אינה מציאותית.

מאז זה לא כאילו איברי המין, אבל כדי לחוות את האורגזמה, יש צורך לעורר את איברי המין, לפחות קצת (אם, זה היה צורך לאפשר לאדם לשים את זה בעדינות, חווה את ההתרגשות הסקסית החזקה ביותר cums, זה רק לפניו מגע. כי במהלך Anuslingus, יש צורך לשחק בקוסם: מיומנות יד ולא הונאה. במילים אחרות, לעורר מיד ופי הטבעת, וכפי שאנו מבטאים, איברי המין של השותף, אם יש רצון להביא אותו לאורגזמה דרך חיבה אנאלית.

Anuslingus, כמו אנשים רבים חושבים, סכנות סבירות.

יש השקפת עולם מוזרה בחברה: זיהומים מסוג מין מועברים רק עם מגע עם איברי המין עם רשויות מיניות אחרות ללא הגנה.

בישראל אין מקום לדעות קדומות כשמדובר בתרגיל בשירות ליווי. גברים מקומיים ניחנים עם הנורמות המוסריות הגבוהות ביותר. כולם מבינים כי בתורו, אסקוגר רק מלווה את הלקוח באירוע, תומך ראיון ו ליווי אישה בכיתה VIP הוא אינדיקטור למצב.

למעשה, זיהומים מיניים ועיכול מצוינים, לשים את זה בעדינות, מועברים עם כל מיני אינטראקציות מיניות: נשיקה עם שפה, לפחות איזה מין אוראלי, וכן - Anuslingus הוא גם מסוכן בעניין זה.

מה יכול להיות נגוע דרך Anuslingus:

זיהומים עיכול אשר חיידקים, באופן כללי, יכול להישאר על חור אנאלי, אם זה לא בקושי שטף קשה. זה אפשרי כי כולל דברים מגעילים כאלה כמו סלמונלה, שרביט העיכול. כמו כן, באמצעות Anuslingus, אתה יכול להתרגל על ​​ידי palner של הרפס, הון הצביע, זיבה, עגבת, heputtom בערך. זה עדיין מסוכן, סוף סוף לעסוק באנישינגוס במצב המארח, אם ברגע זה לאדם יש הרפס, כל זיהומים עיכול, טחורים, כיבים פתוחים, דימום מעבר אנאלי (למשל, זה קורה לעתים קרובות על ידי סקס אנאלי, מאז אנאלי מעבר הוא רווי כמו אנשים רגילים להביע כלי דם, ואת העור שם צר, בסופו של דבר, משולל של חומרי סיכה, כי קל להרוס), עצירות, שלשולים או מטאוריזם.

באופן כללי, כדי לקבל תענוגות מיניים, הנקודה החמישית שלך מחויבת להיות בריאה לחלוטין.

Anuslingus וציוד מגן.

כיצד להגן על עצמך במהלך anusling, כך שום דבר כדי להדביק לא להדביק שותף? דירות דיסקרטיות במרכז

כללים הבאים:

מעבר אנאלי חייב להיות מופרז. להלן עדיין קרא על היתרונות והחסרונות של חוקן (ספוילר נעים: הוא אופציונלי), אבל לפחות יש צורך לשטוף קפדני, שותף אשר הולך לעשות anuslingus - לנקות את השיניים שלי. החל כיצד אנו משמשים לדבר, מחסום אמצעי הגנה, למשל, אטם דנטלי או מפית לטקס. הרגע העיקרי: אחד ואותם האביזרים עבור קרנקול ואותם אביזרים לגורם של השותף (במילים אחרות, הזין שלו או הנרתיק).

במילים אחרות, אם השתמשת בצעצוע מין על פי הטבעת של בן זוג, לפני שיישלתי אותה אליה, כאילו איברים נאים - הצעצועים חייבים להישטף או לשנות עליו קונדום.

אם טיפסת על השותף עם האצבעות שלך במעבר אנאלי, אתה לא יכול להשתמש באותה אצבעות על איך האיברים איברי המין החלו לבוא לידי ביטוי, הם חייבים לשטוף הראשון או פשוט ליישם יד נקייה. כנ"ל לגבי השפה. במקרה הלא לא נעים, אם לא, זה הפך, כדי ליישם אמצעי זהירות כאלה, אתה יכול "להשתלות" זיהומים של חור אנאלי לאיברי איברי המין, וזה יכול להוביל מאוד, כמו הרבה מאיתנו אומר כל הזמן, ללא הבנה.

עם סקס אנאלי אופציונלי, זה סטריאוטיפ.

אבל יש לה יתרונות: נראה שהוא מסוגל לנקות כיצד אנשים משמשים להביע, האזור אונל מן הצואה של צואה, אשר ניתן לצלוב בקפלים, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר את החור אונל או בשערות מסביב , מסייע להרגיש בטוחים יותר (אתה יודע שאתה בלתי סביר, ואת השותף שלך לא מצפה כל הפתעות מגעיל), אבל זה הפך, זה אומר טוב יותר להירגע ולקבל הנאה.

גם המינוסים: החוקם לעתים קרובות במבוכה, זה היה הכרחי לעשות, יש סיכון של זיהום E רענון, בתוספת חוקן, בסופו של דבר, יכול לשבור את העבודה, כפי שכולם יודעים, מטמון ישיר ואת מערכת העיכול.

בסופו של דבר, זה הפך, כדי לפתור בשבילך. בדרך כלל, לטוהר, זה לגמרי למדי לשטוף משם ואין כמה שעות לפני הקבע, כך שבמי אנשים חושבים, לא היתה פי הטבעת, כפי שכולם יודעים. אבל בכל מקרה - לרוב את השפה והאצבעות פשוט לא מספיק זמן, כפי שכולם יודעים, סוף סוף להגיע לצואה, גם אם זה ב פי הטבעת.

כאשר Anuslingus צריך סיכה.

מאז הטבעת לא להקצות כל חומר סיכה שלה, ואת הרוק יהיה פשוט לא מספיק, כי זה לא יהיה לזרום לנצח, בתוספת זה מתייבש במהירות.

תארו לעצמכם שאיפות משלך בישראל פשוט, אם אתה אישה אלגנטית מבלרוס. ללמוד בישראל כיום בתחום הפנאי. גבירותיי מראה המודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל, אתה יכול לקחת חודש מ 3200 יורו.

האידיאל להשתמש חומר סיכה על מסד הנתונים של המים: זה יהיה יותר, אבל קל יותר למצוא את זה קל יותר עבור כך שזה יהיה בטוח לשימוש בפנים, כי שותף שעושה anuslingus, יצטרך ללקק את חומר סיכה עם השפה.

שבו המיקום הוא הכי נוח מספיק כדי לעשות זאת?

זה גם הכי קל לעשות את זה: האדם שנעשה על ידי anuslingus עומד על כל ארבע או שקרים על בטן. האיש שעושה את אנילינגוס עומד מאחוריו על ברכיו, זרועותיו מרים את הישבן בגובה נוח, מתפשטת את הישבן, ולבסוף,.

או אפשרות אחרת: האדם שעושה את אנשלינגוס, עולה מעל השולחן או מיטה, נופל עליו עם הבטן, והאיש שעושה את אנילינגוס, מקבל את ברכיו מאחוריו.

או את האפשרות השלישית: מי נעשה על ידי Anuslingus שוכב על הבטן, תחת הירכיים שלו - כרית כדי לפתוח את השותף גישה, כפי שכולם אומרים, חור אנאלי.

איך האידיאל לעשות anuslingus?

האידיאל להתחיל לא שמירה, לשלוח את פורטר להתרגל איך אנחנו מביעים, מה שטוף במקום הנוכחי, להירגע. שבץ את הישבן, לנשק אותם, לדחוס, קלות מעט.

אז זה לא שומר, סוף סוף לרדת אל החור אנאלי הניסוי עם מגע של השפה: לדוגמה, להסיע אותם במעגל או פנימה, כפי שכולם יודעים, כיוונים שונים, חלופי, איך אנחנו כל הזמן מדברים, הרבה פולישנים מיותרים, זן ולהירגע שפה, כדי לדלוף בעדינות לתוך anc.

ובריכוז, זה הפך, להסתכל על התגובה כדי להבין איך השותף אוהב יותר.

עם Anuslingus בריא להחיל אביזרים.

למה להגביל את עצמך רק בשפה? החל את השיניים עבור חתיכות קל, לנשום כדי לאתות שותף, לכפות אותו כדי לרצות את המגע שלך, הידיים כדי reck החוצה איברי המין שלו, החזה, בחזרה, הישבן, בטן, על פתח אחד כי שום דבר לא רק מסתיים! ואתה יכול גם להחיל פרוסות של קרח, חומר סיכה אכיל או נוצה. למה, בסופו של דבר, לא? מאשר להמציא - יותר טוב!

Просмотров: 122 | Добавил: ionet6h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar