09:52
אם חשפנים חייבים להיות שרירים שאבו?

בנות רבות אשר הולכים מחייב חי עם שדה הפנאי, לעתים קרובות מפוחדים מקצועות של חשיפות, האמונה כי קשה מדי במונחים של מאמץ פיזי. כמובן, במובן זה, המקצוע הוא לא ריאות, אבל בזמננו, זה אופנתי לשחק ספורט יש גוף מתוח. עם זאת, בנות עדיין לחיות כי, על מנת לתרגם במיומנות מגדלי אקרובטי על הקוטב, אתה חייב להיות שרירי שאוב ענק. למעשה, הכל קצת שונה. במאמר, לשקול איזה תפקיד בעבודה של חשפנית היא הכשרה גופנית ואיזה סוג של עיבוד הגוף מאוים על ידי רקדנים מקצועיים.

חשפניות - Bodybuilders הם מיתוסים

זכור, ראית פעם רקדנית זה יהיה כמו bodybuilder? כמובן, לא, כמו בעיקר חשפנות הם דקים והידוק, בנות, אשר, עם הקלות של פרפרים, לבצע דברים מסוכנים בשישית, תוך מבט מינית ומפתה. מה הסודי?

העובדה היא כי גודל השרירים וכוח השרירים הוא דברים שונים לחלוטין. זכור את אותו אדונים קונג-פו או נזירים שאולין. במבט ראשון, הם רזים מאוד חלשים, אבל החבר'ה האלה יכולים לערער את החבר'ה האלה מן השביתה בריאה וחזקה עם הר של שרירים שאובים. גם עם חשפנות. העלי היא אותו דברי ספורט כמו הטבעות, ברים או בר אופקי. ריקוד, הנערה עובדת רק במשקל שלה ללא כל הרמת משקולות. כך שהשרירים יהיו ענקיים, אתה צריך לחרוש הרבה זמן בחדר עם גבעולים ומשקולות, תוך שתיית קוקטיילים של חלבון ולאכול לפחות 2500-3000 קלוריות ביום. השרירים אינם מופיעים באוויר והסטהטס לא יהפוך אותך לכוכב פיתוח גוף.

מה יקרה לגוף, כל כך הרבה זמן רב עוסקת בסטרפטיז

העומס העיקרי נופל על הידיים, שרירי השד, לחץ ובחזרה. אימון קבוע עם pylon יהיה הרבה לחזק את מחוך השרירי כי אתה נראה גבוה יותר ולבסוף לעצור את הבוצה. הידיים אינן נענשות ולא יגדילו את עוצמת הקול, אם כי הם נחשפים למטען הגדול ביותר, אבל הם יהיו הקלה. יהיה משוחרר, השרירים יהפכו אלסטיים וקשה.

לחזור ולדבר על הבמה באמצעות העלי, אתה לא רק לקבל את מטען החשמל, אבל גם אירובי (כמו במהלך ריצה או עסוק באופניים התרגיל). הריקוד הוא מאוד דינמי ולכן הבנות צריך נשימה טובה כדי להשרות שורה של 4-5 מסלולים. במקרה זה, עומסים אירוביים יש השפעה מועילה על תהליכי הרזיה, כלומר, שומן תת עורית משאיר, אשר יהפוך את גודל קנס ואלגנטי.

רגעי עבודה: ... כללי בחירה...

עם הידיים, שרירי השד מופעל באופן פעיל. זה שווה למוט בחדר הכושר, פשוט במקום הקליפה, החשפנית מעלה את המשקל של הגוף שלה על הפילון. ההשפעה על השרירים האלה לא תעבור בלי עקבות: החזה יגדל, ייראה גדול יותר.

כפי שאתה יכול לראות, אם אתה לומד סטריפטיז מקצועי, זה ישפיע רק על הגוף שלך באופן חיובי. עודף משקל משאיר, השרירים יהפוך חזק וחזק, הקלה אטרקטיבית יופיע, הגודל יהיה בסדר, החזה ייראה להיות סקסי. לא יהיו שום שרירים hypertrophied ובחר טוב כי אתה צריך לגמרי לעשות ספורט אחרים לשבת על סטרואידים אנבוליים.

צריך מאמץ פיזי נוסף?

בנות רבות חושבות כי חשפנות מספיק כדי לחזור ולפעול כדי לשמור על הטופס. עם זאת, זה לא ממש נכון. בריקוד על הפילון, כמעט לא משתתפים את הרגליים ואת הישבן. אלא כי הקוויאר מקבל עומס רציני, כי רקדנים 6 עד 10 שעות מושפעים נעליים על עקבים גבוהים, אבל זה לא מספיק. על מנת שהדמות תהיה הרמונית, יש צורך ליצור את כל השרירים באותה מידה, ולכן החומר של הגוף חייב לטפל בנפרד.

בחדר הכושר, אתה יכול להוריד שרירים מאוחרים, מבטא מיוחד הוא הטוב ביותר לעשות על הישבן כמו התחת מרהיב - תכונה "עבודה" חשוב כל החשפנות. אם הטבע לא הכניס אותך עם "נקודה חמישית" שיק והכל נראה שם דירה, יש צורך להשתמש בתרגילים עם משקל נוסף: סקוואט עם בר, גשר בוטור, בנקאות פלטפורמה ואחרים. התחת כמו אגוז - גבול החלומות של כל בחורה, תצטרך לעבוד טוב. דירות דיסקרטיות במרכז

מה עוד צריך חשפנות, למעט שרירים חזקים

סטריפטיז אינו קל משקל או תחרויות הרמת משקולות. אם השרירים חזקים והנערה היא "עץ", אז לא יהיה ריקוד יפה. חשוב להיות גמישות טובה ופלסטיק. שהיא תחושה של רגליים דקות, אם אתה אפילו לא יכול לשבת על המחרוזת, וזה האלמנט החשוב ביותר של כל ריקוד ארוטי.

בנוסף לאימונים בחדר, אתה חייב לשלם הרבה תשומת לב לפיתוח של גמישות מתיחה. כדי לעשות זאת, כדאי לשקול קורסים של מתיחה או יוגה. אתה יכול אפילו לעשות קבוצה של תרגילים בסיסיים כל יום בבית. סטריפטיז יפה הוא שילוב של אימון גופני טוב עם מיומנויות ריקוד ואת היכולת לפתות. אף אחד לפחות אלמנט אחד רק יגרום לריקוד ריק ולא ברצינות עבור הלקוח.

להיות רקדנית של ז'אנר ארוטי - זה אומר שיש גוף מתוח יפה, עם שרירים בולטות יפה. יש צורך להיות גמיש ופלסטיק, כמו נחש לכבוש לקוחות עם ענקיות מתוקות של הגוף שלך. Stripezease לא עושה בחורה דחף או כבעל, הוא הופך אותו אל אלילה, כי גברים לא מפסיקים להעריץ מלילה בלילה.

Просмотров: 152 | Добавил: ionet6h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar