17:34
האדם אינו מתאים למין - כיצד להימנע מהמשבר ביחסים

אף אישה אף אחת היא סוד שהמין הוא חולשתו של כל אדם. נשים יודעות כי סקס טוב יכול לעשות כל אדם להתאהב בהם, אבל לא הכל כל כך ורוד, שכן זה קרבה פיזית שיכולה גם לגרום זוג הפרדה. זה יכול לקרות כאשר לא רק אישה, אבל גם האיש עצמו לא מתאים סקס. מתברר כי נשים נוטות לעשות טעויות משותף בסביבה אינטימית. נערות ליווי באילת

התוכן של המאמר

1 גורם אורגזמה 2 לא חידוש 3 איש אינו מתאים למין 4 דיבוריות של נשים 5 סגנונות בסיסיים סקסיים

אולי טעויות אלה לא אומר שהם מתנהגים בצורה גרועה או איכשהו לא מתאים, אבל השותף יכול פשוט לא אוהב מספר דברים מסוימים, אשר כתוצאה מכך לקירור בו. זהו עוד מגדיר גורם כאשר בן זוג צריך לדעת מספיק טוב כדי ללמוד על ההעדפות שלו.

את העובדה של סימולציה של אורגזמה אני

העובדה של סימולציה של אורגזמה היא אחת הטעויות העיקריות של אישה במיטה עם גבר.

איסוף מקצועי רוצה לשתף פעולה עם עשיר בישראל. הם חסרי עניין ואבניים. אבל עכשיו זה לא אותו רגעים חיוביים לעבודה.

אולי הם עושים את זה מתוך מוטיבציה טובה לא לאכזב שותף, אבל זה שווה לחשוב על ההשלכות כאשר אדם מבין. עדיף לספר לו מה הוא עושה לא בסדר כי המטרה של מערכת יחסים מינית היא ששניהם היו מרוצים.

אין חידוש 2

אין חידוש - עוד מחדל רציני, במיוחד כשמדובר בבני זוג. מונוטוניות ושגרה יכול לשים קץ לכל מערכת יחסים, והוא חל גם על סקס. צריך לנסות, ללמוד, לניסוי, להרגיש ולשנן. לכן, אם אדם מציע משהו חדש, אתה צריך לשכוח את חוסר הביטחון שלי להסכים, שכן אין דבר נעים יותר מאשר לכוון את התשוקה שלך בתחושות אחרות.

האיש אינו מתאים סקס 3

אדם לעתים קרובות לא מתאים סקס אם אישה מגינה לגופה. אובססיבי הרעיון נראה מושלם כוחות המורכבות שלה, גורם נוקשות, לא לגמרי לתת את הקרבה.

ברגעים של עוררות חזקה, שותף אין מקרה לפני מתיחה, קילוגרמים וצלוליטיס, הוא לא שם לב אליהם, אם האישה לא תציין אותם באי הוודאות שלו.

דיבור של אישה

דיבור מופרז, חוסר רצון לחקור את גופתו של בן זוג, דומיננטיות עליו, שהופקדו לו על אחריות לאורגזמה - כל זה לוחץ מבחינה פסיכולוגית על גבר. הוא לא צריך לעשות אהבה ולהתייחס לשיעור זה כפרויקט. הכל צריך לעבור באופן ספונטני ולשלך. יש להרגיש אחד את השני, לא לפחד מאכזבה, לעזור זה לזה ולישיר.

כל חספוס ביחסים הקשורים למיטה יש לנקוט כדי לדון. נראה כי קל יותר לתקשר עם אדם לא מוכר באינטרנט מאשר עם השותף שלה, שכן שיחות יכול לגרום לחרדה גל ולהרתיע כל רצון להעלות נושאים אינטימיים כל כך. ראוי לציין כי יש כמה כללים ואסטרטגיות עבור מוצלח לנהל שיחות פרנק.

לא צריך להתחיל לדבר על בעיות מיניות בחדר השינה או לפני השינה. מספיק כדי לבחור יותר "נייטרלי" מקום. לא את הרעיון הטוב ביותר לדבר על סקס מיד לאחר הקרבה. שוב, זה הכרחי "ניטרלי" זמן. חשוב מאוד להיות "התחלה רכה" לשיחה. התחל במטרה של השיחה, להדגיש את הבעיה הכוללת ולהימנע האשמות. רכישת יתרונות לייעוץ מין או צעצועי מין ללא דיון מוקדם של הבעיה הקיימת עם שותף, רק להחמיר את המצב ייתן שבר גדול בחיי המין. בשיחה, מומלץ לדון בציפיות הדדיות, להעדפות, פחדים, תשוקות. חשוב מאוד להיות כנים ולספר על הרגשות הפנימיים על זה. לא צריך להתבייש לדבר על מה שאתה אוהב במין ומה לא. הרמה הכוללת של הנוחות היא מאוד חשובה עבור חיי מין מלאים. חשוב להבין כי ייתכן שיהיה עליך כמה שיחות, ולא אחד זמן רב.

בסיסי סקסי סגנונות 5

ישנם מספר "סגנונות סקסיים" אשר לדבוק בכל זוגות בנקודה מסוימת של החיים יחד. שותפים צריכים לחקור סגנונות אלה אחד עם השני: נערות ליווי באילת

רוחני: זהו איחוד הנפש, הגוף והנפש, אשר משקף הערכה עמוקה להיות אחד עם השני. מצחיק: זהו סגנון כאשר השותפים יכולים לצחוק ולהקניט אחד את השני במיטה. תוקפני: זוהי אהבה, גם כאשר שותפים מענגדים זה את זה. סגנון זה יכול להיות ריפוי. בסופו של דבר, כל הבעיות הן מקובלות לדיון ולפתור. תשוקה: סגנון זה הוא רשע ופלרטט. שותפים להגיש אחד לשני נוף מפתה או לעשות "הכל במהירות", אשר נקרא מין למין. עדין: זהו מין עדין, רומנטי, טיפולית, הכולל עיסוי, מגע קל ומשרתים זה לזה. שותפים הן בתחושות של מין והן להתמקד באספקת כל הנאה. סגנון הפנטזיה הוא שיתוף פעולה בין שותפים לא לפחד ולניסוי ולשתף פנטזיות מיניות.

נאמר כי "אוהבים טובים נוצרים, ולא נולד". תקשורת היא המפתח למין טוב. שיחות אינטימיות נדרשות לכל הזוגות - ללא קשר לזו הצעירות או לאנשים הקשישים הנשואים או לא. חיי מין בריאים הוא מתנה של הטבע, אשר ניתן ליהנות, וזה מה שעושה יחסים מיוחדים - יותר מאשר רק אפלטוני.

נערות ליווי באילת

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

אם אדם לא מתאים סקס - זה אומר שאתה צריך לשנות משהו. במקרה, כאשר הבחור הולך כל הזמן לא מרוצה, ההסתברות של בגידול עולה בזמנים. כאן אתה צריך לדון בשקט הכל, ללא שערוריות והאשמות הדדית. שאל איזה גבר רוצה, מה הוא חסר במיטה. אם יש לך ליבידו נמוך או שאתה לא רוצה קרבה אינטימית בכלל, כתוצאה מכך, אתה לא יכול לספק את התיאבון המיני של האהוב שלך - הקפד לעבור בדיקות עבור הורמונים.

לישראל אין דעות קדומות, אם מדובר בעבודה בסוכנות הליווי. גברים ממוקמים הגדרות מוסריות גבוהות. כל אחד מודע לכך שבתור את האסיקיטן לא היה יותר מאשר לקוח מלווה באירוע, תומך בשיחה וליווי ילדה בכיתה VIP הופך לסימן של המצב.

חשוב למצוא פתרון לבעיה, ולא לזרוק הכל על Samonek, אחרת בגידה או פרידה היא פשוט בלתי נמנע. סקס לגברים חשוב מאוד.

Просмотров: 116 | Добавил: ionet6h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar