09:52
האם יש מספר חד משמעי של שותפים לילדה?

מגזינים באינטרנט המוקדשים לפסיכולוגיה של מערכות יחסים, הכל לעתים קרובות יותר, לשים את זה בעדינות, לכתוב על הכמות, כפי שכולם יודעים, שותפים מיניים בחיים בחורים ובגברות. לא עוצרי נשימה, כי הנושא הזה נגרם על ידי התלהבות: על פי נתוני מנועי החיפוש, משתמשים באופן פעיל נראה מעוניין במספר השותפים הממוצע בעם בגילם. האם אנשים מודאגים, משווים את עצמם עם אחרים.

התוכן של המאמר

1 סטטיסטיקה ואת המספר הטוב ביותר שותפים 2 כפירה על מספר השותפים 3 למה המספר ללא דופי השותפים במהותו אינו קיים 4 שאל גברת שאתה באמת אזעקה

אבל אף אחד לא דואג לא רק את ההערכה שלהם, ואת החוויה המינית של שותף. איזה מספר של שותפים עבור הנערה, בסופו של דבר, נראה לך, כפי שכולם יודעים, טוב? כמו חשוב למעשה לחוויה הקודמת של הנערה וכיצד הוא יכול סוף סוף להשפיע על ענייניו? כדאי לשאול גברת על ההיסטוריה הסקסית שלה?

סטטיסטיקה ואת המספר הטוב ביותר שותפים

Superdrug ראיון 2000 מבוגרים באירופה ובארה"ב למצוא עיניים פופולריות בחברה מספר השותפים הקדושים. גבירותי התברר להיות הסובלנות ביותר בזה השאלה והיא היתה צפויה.

תוכנית איסוף שהוכנו לשתף פעולה עם האנשים העשירים של ישראל. הם נדיבים ועדינים. אבל זה בדרך כלל לא מפלגות חיוביות נפוצות בעבודה.

בלתי צפוי התברר כי המאפיינים לחסל לנשים ולחבר'ה לא היו שונים זה מזה. על ידי תוצאות הסקר של הגברת היו אמין פחות על ידי אדם שהיה לו 15 ויותר שותף לאורך החיים. גברים באמת רוצים להדגיש את העובדה שיש 14 בחורים או יותר.

החוקרים נחשפו גם הגבול התחתון של החוויה המינית החברתית. נשים שהיה רק השותף הראשון, גם גברים שהיו להם רק 2 שותפים, רוב המשתתפים של הניסיון חישבו סוף סוף לא מנוסח מאוד.

עכשיו אתה יודע מה מספר השותפים שרוב האנשים חושבים עצום מאוד או מאוד קָטָן. אבל יש כמות ללא רבב שותפים לילדה ולבחור? על פי הסקר, לשני המינים 7 היה מספר טוב של שותפים מיניים. מעניין לומר שזה מאוד קרוב למספר השותפים הממוצע בחייו של אדם: הגברת המסורתית, באופן כללי, קורה חיבור מיני עם 7 גברים, ובחורים - עם 8 גבירותיי.

כפירה על מספר השותפים 2

אם אתה שואל את הגברת על מספר השותפים כאילו נכון, היא עם איך להתבטא, צפוי לא לענות בשבילך אֶמֶת. רק 67.4% מהגברות ו -58.6% מהחבר'ה מתפללים כל הזמן לאמת על עצמם ניסיון sexpile בעבר. סקרן (אם כי לא מודע) כי 17.5% מהחבר'ה, אשר שוכבים, preign את מספר השותפים שלהם, בעוד 18.6% beinguring גבירותיי העשרה מספר שלהם.

זה, זה הפך, אומר את זה הכמות, כמו ורומי, אנחנו כל הזמן מדברים, השותפים המיניים באיש והגברת עדיין נתפסת החברה בדרכים שונות. סטנדרטי כפול אשר הצעיר המנוסה ביותר נחשב מאהב מוצלח, והגברת המנוסה ביותר, היא נחשפה לעיסוק וצנצים, עדיין בחיים, גם אם אין לו שום סיבה.

שירותי ליווי בישראל משולמים למעשה. מספר, קונים - בחורים מוצלחים, אלה שרוצים להסתכל בהצלחה בפגישה, הליכה ישירות עם יד עם בחורה יפה. הרווחים הזו מספיק כדי להבטיח לחלוטין ומבטיחים את כל מה שאתה צריך.
דירות דיסקרטיות

ערך האדם לא נקבע במספר השותפים המיניים שלה.

על מה, באופן כללי, לשאול את השאלה, ב אשר עשוי להיות אחראי לך?

למה המספר ללא דופי של שותפים במהותו לא קיים 3

המיניות שלנו לא רק את מספר השותפים, אלא גם את איכות החוויה המינית, הרמל שלנו ואת הנורמות התרבותיות שלנו, חינוכית שאנחנו, לשים את זה קצת, קיבל, אישיות הגוף שלנו וסיבות רבות אחרות. זה הולך טוב, מספר השותפים של הנערה לא מתאר את זה ערך, ולכן כשלעצמו לא יגיד לך מידע בשבילך.

הנערה יכולה להיות שבעה שותפים, כל אחד מהם היה גס וחששתי לה. או שהיא יכולה להיות רק מאהב אחד, אבל המנוסה ביותר. יש לציין כי כפי שהוא צריך לגלות יותר על החיים הסקסיים והאישיים של הנערה, כי תצטרך להשקיע איתה לא אחת לא שתי שיחות.

עם הזמן, אתה יכול להבין על הניסיון שלה כמו שהיא רוצה להגיד לך, להיפך.

שאל את הגברת שאתה באמת החרדה 4

מה אתה בעצם רוצה לגלות כאשר אתה שואל את הילדה כמה שותפים היה לה? אולי להיות: "ככל שאני מיוחד לך? אתה מתנהג ככה בכל המובנים, או לידי הוא באמת נהדר?-

זו שאלה עבורו אישה עם הסתברות גדולה עוד יותר יענה סוף סוף בשבילך בכנות. היא תאהב את שלך שאלה, ולכן - תשובתה, ואף אחד לא נשאר מאוכזב.

אם אתם מתכננים בפעם הראשונה יש לך יחסי מין ללא קונדום ואתה לדאוג לבטיחות, הציע בחורה לשנות אישורים לגבי מה שניהם בריאים. עכשיו כאשר ב מדינות CIS HIV משתרעת אפילו יותר מאשר במדינות אפריקה, לא ניסיון מגוחך להיות ויתר, אבל כמה מאיתנו אומר כל הזמן את הצורך האמיתי. אני חייב לומר את זה די סקס לא מוגן עם שותף אחד רק להדביק את המחלה, שיטה מינית מועברת.

אם אתה מודאג לגבי כי אישה יכולה להיות מנוסה יותר לך, ידע על מספר האוהבים שלה לא יעזור לסיים לדאוג. מספר השותפים לא יגידו סוף סוף מידע, אם אינך יודע את ההקשר. כך שהנערה כנראה אהבה סקס, לראות את התגובות שלה, לשאול איך היא אוהבת לעשות את זה יותר, ו אתה מוזמן ללמד משהו חדש כדי להפוך אותה נחמד.

אם אתה רק רוצה למידע נוסף על החיים של הנערה שלך - אישי, וסקסי - לשאול אותה באופן שווה כאשר הרגע זמין לכך, ולהגיב על הדלפק שלה שְׁאֵלָה. אז אתה באופן טבעי ללמוד יותר על השני יותר. בשבילך ne נצטרך להרגיש מבוגרים, שאינם מתרחשים בהצלחה בדיונים, בדומה לחקירה. ואת הדיונים האלה יעזרו לעשות את האיכות שלך החיים הסקסיים.

Просмотров: 102 | Добавил: ionet6h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar