06:09
מהי הצריכה וכיצד בנות מרוויחות

בפדרציה הרוסית, מבצע המקצוע של יועצים, סוף סוף, בכלל לא כל כך מזמן, אבל באירופה ובאסיה כל הזמן, זה היה הכרחי לבנות על מושלם כמו שאנו כל הזמן אומר עבודה בתשלום במועדונים. אין ספק, ראוי להזכיר כי עם כל זה לא צריך להיות כל כישרונות, יש השכלה גבוהה, את החוויה של פעילויות מקצועיות. הדרישות היחידות למועמדים - בנות צריכות להיות צעירות, תסתכלו מפתה, להחזיק מעמד, וגם להתפתות על ידי גברים.

מאיפה בא הרעיון של הצריכה

בלטינית "צורכים" פירושו הצריכה. ללא ספק, ראוי להזכיר את מה שכולם יצרו, כפי שכולם אומרים, המקצוע החדש ביותר עבור נשים צעירות. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי במשימה של מתכלים במועדון או בר מגיע לעשות אדם בשביל כסף.

לא, אתה לא צריך להתקרב לחבר'ה ולשאול אותם מעט, כמו אנשים רגילים להביע מזומנים. מטרתו של הצרכנים לאלץ את האורחים לבדר אמצעים נוספים. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי זה יכול להיות קוקטיילים יקרים, מנות בלעדיות, כפי שכולם אומרים, המטבח הגבוה ביותר, תשלום שירותים נוספים.

המקצוע בארץ השמש העולה, שם יש גיישה במשך מאות שנים. בניגוד לסטריאוטיפים, לא ניתן לייחס את גיישה להתבלבל. גבירותיי כפי שהוזמנו לחברה הגברית כדי לעודד, כפי שכולם יודעים, שירה יפנית סמכותית, ריקודים, חילונים, כפי שאתנו כל הזמן אומרת שיחה. כולם יודעים כי אנשי הגברים נתנו בנדיבות מתנות ואורח ושילמו את שירותיה.

מטבע הדברים, הצרכנים המודרניים אינם מספיקים כמו גיייש, אבל עקרון העבודה פשוט נשאר אותו הדבר. בחורה העוסקת בצריכה, יש צורך להוסר, זה הפך, להכיר את המבקרים, לדלל אותם לשתייה, חטיפים יקרים, לנסות לשמור על אורחים יותר, כך שהם מצליחים לרפא יותר כספים. לשם כך, יהיה צורך, באופן כללי, להראות כישרונות טבעיים - פיתוי, מפלרטטת, היכולת תככים לתקשורת הנינוחה.

אם יש קריוקי במועדון, הגורם יכול סוף סוף לעודד לקוחות עם שירה, כי זה אפילו לא צריך, כפי שכולם יודעים, נתונים קוליים. רצון ביסודו של דבר לשיר, וגברים פשוט ישלמו על השימוש בקריוקי.

צורכי עבודה בעבודה

לא מסתורין שגברים מגיעים למועדונים כדי להירגע ולשוחח עם בנות יפות. הם אפילו לא אכפת, בסופו של דבר, לשלם חדש, כמו אנשים רבים חושבים מוכר לקוקטיילים, אשר מסייע היופי יהיה משוחרר, זה הפך להיות ביותר, כפי שכולם יודעים, קשר.

מטרתו של המקצועית לעשות שיחה עם מבקרים להירגע על שתייה וחטיפים. ייתכן כי משקאות אופציונליים חייבים להיות אלכוהוליים. אתה יכול פשוט חלופי מעת לעת כדי להזמין קוקטיילים לא אלכוהוליים.

בנות שאינן נושאות משקאות אלכוהוליים יהיה קשה לשלוט במקצוע. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי גברים אוהבים לדבר עם הבנות של המתרחש, ולכן יש צורך לשתות במשך הערב לפחות כמה, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, קוקטיילים נמוכים יותר, מעמיד פנים שהם הכי הרבה שאנחנו משמשים לומר, inxicated.

אל תחשבו שכן כדי לדבר יהיה אמור להשתתף על ידי ביקור במועדון, כמו בראשות, אלכוהוליסטים אנונימיים, להיפטר מההרס ההרסני. הצרכנים ללכת על טריקים - באופן בלתי מורגש לשפוך קוקטייל, הביקוש, בסופו של דבר, הברמן להוסיף הרבה פחות אלכוהול. אבל בשבילך אתה צריך להיות שחקנית ולהעמיד פנים כי זחמלה.

אפשרויות צריכה

פיצול האורחים לקנות משקאות, כפי שאנו מבטאים, שיטות שונות. ישנם שני סוגים של צריכה:

  • פעילה כאשר אישה ללא עזרה של אחרים סוף סוף בוחר את "הקרבה", מתחיל את השיחה הראשונה או, סוף סוף לפלרטט עד אז, בעוד שום דבר לא חושד אדם צעיר מחליט, סוף סוף, להמשיך להכיר יופי מיני קרוב יותר, זה הפך אפשרי לקנות משקה.
  • הצריכה הפסיבית מרמזת כי גברים יודעים כי הבנות, לשים את זה בעדינות, לעבוד אבל את המוסד. לקוחות, הלקוחות, לבחור את הצרכן שאהב את הצרכן, שהתחיל להיות יושב עליהם בדף וכל הערב ראוי לאורחים, לא בולטים, כפי שכולם יודעים, מציע השרים בתשלום ולקנות משקאות יקרים.
  • Zebled, כמו רובנו, יש עודף, זה באמת תלוי איך אנחנו מביעים, mans בילה. יש לציין כי האישה היא עניין, דנו עם שליטה מראש. O במקרה של פסיבי לצרכיות מרוצים מאורחים שנותרו עד כמה אנשים חושבים, טיפים, אם בזמן נעים בילה.

    אל תדאג שאתה, באופן כללי, לקבל פרוטה. מאחורי הערב, איך הצרכנים המקצועיים גם מרוויחים יותר מאשר במשרד לחודש. בנוסף, הכספים משלמים באופן מסורתי כל יום של משמרת העבודה.

    איך סוף סוף לקבל עבודה בצריכה

    כדי לעלות, איך לעבוד כצרכניים, קהילות צריך, לבסוף, לעמוד בדרישות מסוימות: שירותי ליווי

  • גיל מעל גיל 18;
  • חמוד קליט בחוץ;
  • את היכולת לפלרטט עם זרים;
  • הזדמנויות כך לדבר עם נושאים שונים;
  • ידע טוב יותר של שפות זרות.
  • עבודה בתשלום גבוה לא שואל איך כולם יודעים, יכולות מקצועיות וחינוך. ללא ספק, ראוי להזכיר כי המיומנות היא בברכה, ריקוד, משחק כישרון.

    מצא את העבודה של הנערה יכול להיות באתר משחקים, שבו פרסומות של סוכנות התעסוקה ממוקמות. צרכנים כאילו נדרש לא רק בכמה מתבטאים, עיר גדולה של הפדרציה הרוסית, ובאירופה, דרום מזרח אסיה. המעסיק, הוא הפך עוזר עם ויזה, מסמכים, מספק דיור.

    Просмотров: 585 | Добавил: ionet6h | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar