בהתחלה, מין אוראלי היה משהו שהוטל כי הנשים שנפלו באופן בלעדי (אם אנחנו מדברים על מונטו, יש עדיין סטריאוטיפים עצובים על Cunningus), אז הם הפכו את זכותם של נשים משוחררות, אז - תוכנית מינימלית שכל דבר כל ... ועכשיו אתה לא תפתיע מישהו על ידי מציצה פשוטה, ואתה חייב גם disquire.

התוכן של המאמר

1 שלושים דרכים לגוון מין אוראלי

כאן על טריקים ויהיה דיבור. טיפים הם החלים הן עבור מציצה עבור cunnilingus, כך שאם אדם או לסבית wade נס כאן - ברוך הבא, אתה שמח כאן.

שלושים דרכים לגוון מין אוראלי

שנה את הדיאטה.

מה שאנשים אוכלים משפיע על הטעם והריח של סיכה שלהם. אולי אפילו שימו לב. לכן, אם אתה רוצה להפתיע שותף או לעשות סקס אוראלי לו יותר נעים - אתה אוכל יותר פירות, במיוחד תותים או אננס. ואז הריח והטעם של סיכה יהיה מתוק יותר. אבל זכור כי אין שום דבר רע בטעם הטבעי ואת הריח.

שיא על השיעור.

לבד או עם שותף, באופן אישי או באינטרנט. למה לא? סקס ... Читать дальше »

Просмотров: 438 | Добавил: ionet6h | Дата: 21.06.2022 | Комментарии (0)

על פי הסטטיסטיקה, רק 20 אחוזים של נשים עשוי לחוות אורגזמה נרתיקית. אבל איך ואת מיתוס על אדם מושלג, פרדוקס זה כוחות את הנשים לחשוב איך להשיג אורגזמה נרתיקית.

התוכן של המאמר

אחת עשרה. פרלוד ארוך 2 2. גירוי של הדגדגן במהלך מין נרתיקי 3 3. תרגילים של קסל 4 4. מבחן אורגזמה לפני סקס 5 5. מצא את התנוחה הטובה ביותר 6 6. תקשורת עם שותף 7 7. קצבית ללא דופי 8 אם הטיפים אינם פועלים

מחקר אחרון, פורסם ב "מגזין מין וטיפול ביתי" הראה כי כ -37% מהגברות האמריקאיות צריכות לעורר את הדגדגן לזכות אוֹרגַזמָה.

הישג של הנרתיק אורגזמה היא משימה מורכבת שמבקשת ריכוזים, חומרי סיכה, ויברטור מוגדר תנוחות ותרגילים.

בישראל אין אזור דעות קדומות כאשר אנו מדברים על עבודה בסוכנות ליווי. גברים מקומיים ניחנים בסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. כול ... Читать дальше »
Просмотров: 424 | Добавил: ionet6h | Дата: 21.06.2022 | Комментарии (0)