כשרוב האנשים צריכים לקבל עיסוי, אין להם מושג איפה המקום הכי קרוב. הם עשויים לשאול חברים ועמיתים לעבודה, או לחפש כמה ביקורות על Yelp, אבל רוב הסיכויים שהם אף פעם לא עושים חיפוש ממצה של כל המטפלים השונים בעיסוי באזור שלהם.

במאמר זה, נדבר על האפליקציה האהובה עלי למציאת ספקי שירות כמעט מכל סוג: פגישות פלוס . משתמשים יכולים לחפש מישהו שמספק סוג של שירות כמו "עיסוי". אפליקציה זו מגיעה עם הרחבה לדפדפן כך שמשתמשים יכולים פשוט ללחוץ על השירותים הרשומים והיא תקשר אותם לפרופיל המטפל המועדף עליהם.

המשתמשים נדרשים גם לענות על 3 שאלות: מה טווח המחירים שלך? באיזה מרחק אתה רוצה לנסוע? אילו סוגי פגישות אתה צריך? לאחר מכן, לאחר שהדבר צומצם על ידי מענה על השאלות הללו נראה שהמשתמשים מקבלים תוצאה באיכות טובה בפעם הראשונה. שירותי ליווי בירושלים

חלק זה מוביל אותנו דרך האנטומיה של ק ... Читать дальше »

Просмотров: 70 | Добавил: ionet6h | Дата: 01.01.2023 | Комментарии (0)

מיאמי היא עיר עם תעשיית מין לא קטנה, בשל היעדר מדיניות "ללא מגע" של פלורידה.

אבל איך מחליטים על המקומות האלה? ישנם גורמים רבים, כמו אוכלוסיית ה'נכונות' של בני זוג להוציא כסף למען סוף טוב, אי נוכחות של המשטרה וכדומה. זה ראוי למאמר בפני עצמו. מה שאני מאמין שכל ביקורת יכולה לגעת בו הוא האסתטיקה שהיא נובעת. מועדונים מושכים לקוחות בצורה הטובה ביותר על ידי יישום אסתטיקה כבדה ותחושת בלעדיות - מה יותר כמו מצגת השקופיות הזו?

תכונות אלו יוצרות סביבה נוחה ומבטיחות אנונימיות שהיא משהו שאחרת הייתם נתקלים בכיסא רופא השיניים שלכם.

כמובן, לא בכל מועדוני החשפנות במיאמי יש מוטות חשפניות (אם כי לחלקם יש אותם אבל ממש רק אחד), אבל זה לא אומר שהם לא אקזוטיים מספיק בתוך הבית עם העיצובים שלהם מסביב. הרשימה הזו אולי נשמעת קצת משוחדת מכיוון שהם בעיקר מועדונים שבהם ביקרנו בזמן מחקר עבור הפוסט אבל זה

... Читать дальше »

Просмотров: 62 | Добавил: ionet6h | Дата: 01.01.2023 | Комментарии (0)