13:09
האישה מסרבת למין - מאמן מין סיפר על שלוש-עשרה

מי יוביל ומה לעשות? אנו מבינים את התמחור, שהפך את נווה המדבר של האהבה שלך, כפי שכולם ברורים, המדבר הרצוי.

סעיפים מכילים

1 שלושה עשר אירועים למה

13 אירועים

קלי גונזאלפים - מורה למין, מאמן ליחסים ולעיתונאי. על פרסום החשבון שלה כמעט בכל הפרסומים העצומים - לחתוך, סגן, אפנה העשרה, קוסמופוליטית ואל.ד '. היא מאמינה שיש שלוש עשרה אירועים עיקריים אשר אשתך או הגברת עשויות לסרב לך במין. ובישירות:

עומס עבודה רב עוצמה

במקום זאת, בסופו של דבר, הניח בעבודה, עוסקת בעניינים ביתיים ומעלה ילדים, כדאי להיות מופתע כי היא, איך כולם נמס, מעת לעת אין מספיק אנרגיה מאוהבת? לא משנה כמה מגניב, אבל כמעט בכל המשפחות קודם לכן, הגברות הן זמן, בכלל, צריך לקחת על עצמו את החלק הענקי של העבודה על הבית, למרות העובדה שהם עובדים בסגירה עם בני זוג.

לעשות את זה בדרך זו:

לנקות את העובדה כי אשתך מוצאת את הזמן לנוח והרפיה. להציע לחלק את חובות הבית באותה מידה. כאשר עומס יתר יורד, ואת בן הזוג ירגיש שאתה מנסה לטובת המשפחה שלך, זה ייראה יותר כוח, אנרגיה ורצון לקיים יחסי מין.

עִקָרוֹן:

זה לא צריך להיות פעולה חד פעמית. אתה צריך לעשות מאמצים לא למען איך אנשים רגילים "לשבור" את בן הזוג למין, אבל עבורה ואת מערכת היחסים שלך.

היא פשוט לא צריכה כל כך הרבה סקס

אולי יש לך איך אנחנו רגילים לקרוא, צרכים שונים, וזה רק קצת פחות מזג ממך. במקום זאת, במקום לא מייצג לה משמעות כזו, אולי אפילו לא חושד שאין לך מספיק משהו.

לעשות את זה בדרך זו:

לדבר בכנות על זה, זה אומר כי סקס עבור כל אחד מכם. מאוחר יותר להחליט מה אתה יכול לעשות כדי לומר כדי להפוך את חיי המין שלך משביע רצון עבור שניהם. במקום יש הזדמנות כזו, אתה יכול להתייעץ עם סקסולוג.

זה מרגיש לחץ

במקום זאת, שניכם מכירים את זה בצמד שלך יש איזשהו אינפראליין מינית, ייתכן שאשתך מרגישה לחץ. אתה רוצה סקס אז כאשר היא לא רואה אותו - פשוט לכאורה כי הליבידו שלה נמוך ממך. נראה לה שהיא, בסופו של דבר, אינה נכונה ומכילה את עצמו לקיים יחסי מין. מתח מגביר ורק הורג ליבידו.

אשתך, זה הופך להיות, חושב כי היום שלך איך אנשים משמשים להביע, חיי מין, בסופו של דבר, עושה לך גלובר, וזה הופך להיות נורא יותר. בסופו של דבר, גם כאשר הוא קורה, לא מביא כמו תענוג כזה, כי שום הרפיה ודיבור לא, ולכן, הולך.

לעשות את זה בדרך זו:

יום ראשון הציפיות שלך. מבריק עם אשתו בכנות ולסרב האשמות, סחיטה ואולטימטום. ומהמתח יעזור להיפטר מהחוויה החושנית החדשה.

היא לא אוהבת את המין שלך

אפילו בנישואים מאושרים, הגברת יכולה, בסופו של דבר, לאבד עניין במין, במקום שהוא לא מביא לה הנאה. רוב הגברות, ברורות, לא מספיק, כמו רבים מתבטאים, לבד רק חדירה כדי לקבל אורגזמה. ולא בשגרת המין שלך שום דבר לא משתנה, ואתה מקבל הנאה מ משחקי אהבה רק אתה כדאי? "גישה טיפוסית למין" לעשות הכל כרגיל ובמהירות "לא השראה, לא מרגשת לא רק לספק אישה", אומר המאמן ליחסים ללא אבן.

לעשות את זה בדרך זו:

תורת הגנבים. יש לציין כי לעתים קרובות יותר מנוחה רומנטית ללא ילדים. אז אתה לא נותן לעצמך לשכוח שאתה לא רק אבות, אלא גם בני זוג, האלי.בראש האירועים שעבורם הנשים נמנעות ממין, המתחמים על הגוף שלהם להוביל. הם כל כך ברוב המכריע של הנשים, אבל המצב יכול גם להיות מחריף עם הגיל, לאחר הלידה, עלייה במשקל ולא.ד '. צפה בה הקדמה.

היא לא מרגישה כמה מאיתנו לבד, חושני מקשר איתך

לא הרבה אנשים, זה היה נחוץ כדי לקבל חיבור חושני, כך סקס נראה לא רע, אבל במערכת יחסים ארוכה היעדרות, כפי שכולם מובנים, חיבור כזה יכול להוביל לאי רצון של אדם כדי לקיים יחסי מין עם בן זוגו ", אומרת פסיכולוג מרגרט קומה.

מתי היתה הפעם האחרונה שאתה קורא מכל הנשמה, במשך זמן רב, נשמות? אתה זוכר מה זה כאשר פרפרים לזיין בבטן? במקום ששני מרגשים לא ההאל, והשכנים סביב החדר, סקס, ככלל, יכולים להפוך למשהו מביך ולא אחראי לגמרי.

לעשות את זה בדרך זו:

התחל, בסופו של דבר, לקרוא עם אשתי - על רגשות, פחדים, תקוות, חלומות. לארגן תאריך רומנטי, אבל לא לצלול על בן הזוג לא ממהר לתרגם הכל לתוך סקס.

יש קשיים אחרים במערכת היחסים שלך

קונפליקט בלתי פתור, בגידה, מחלוקת על ילדים, עבודה, כספים ומה שחושם - כל זה יכול להשפיע על איכות החיים האינטימיים שלך.

אנחנו מאבדים את עצמנו. נוכחותם של ילדים קטנים היא סיבה תכופה ומכובדת לנטישת מין, "מסבירה את הגניקולוג המיילדות סוזן, היא הפכה להיות קשה יותר. ואולי הפך להיות שייכים לבן הזוג אחרת? אתה עדיין תופס אותה כגברת, גברת סקסית או שהיא הפכה לאמא אפילו בשבילך?

אמהותה בלעה

כמה נשים לאחר לידתו של התינוק להתחיל להיראות שונה על עצמם.

ליישם מטרות יליד בישראל הוא קל, במקרה שאתה אישה מדהימה מאוקראינה. אתה יכול ללמוד בישראל כיום בתחום הפנאי. בנות מודל מראה הצעה לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל, אתה יכול להרוויח חודש מ 6600 יורו.

אחרי הכל, הם כרגע לא רק נשים, אבל אמהות! תפקיד זה בחברה שלנו הוא presebele אינטנסיבי.

"אישיותו של אנגידו של הורה צעיר היא 100 אחוז באדם של הילד.לעשות זאת: להפסיק למנוע דיונים אדירים ולהתקשה. שאל את בן הזוג שלך על איך היא מרגישה במערכת היחסים שלך. זה יהיה רע אם לא הבחננו ביחד לדון בפתרונות האפשריים של הצרות שלך.

לעשות את זה בדרך זו:

אשתך גם צריכה לדעת שאתה, כמו לפני שאתה מחשיב אותה מינית ורוצה אותה. ברור לכולם על מה שהם עושים מחמאות, נשיקות, לגעת בו, אבל לא מתעקשים למין. לגלות הכל על איך לעשות הגברת הנאה במיטה ולהביא אותו לאורגזמה. לא מספיק מי יודע מה זה סקס - זה לא רק חבר ונרתיק. שאל Y, באופן כללי, את בני הזוג שהיא אוהבת שהיא מרגשת אותה, וזה נעשה תענוג.

יש לה קומפלקסים

לעשות את זה בדרך זו:

הנתיב של קבלת הגוף שלך אשתך חייב ללכת בעצמו, כך מחמאות אחת, בסופו של דבר, לא יכול לעשות כאן (אם כי הם עשויים להיראות לספק את בן הזוג שלך, כפי שכולם יודעים, תמיכה מוחשית!). כולם ברורים לכולם על מה שתיהח כי העניין הוא בשיחה זו, בעדינות קעורה בנושא זה. ברור לכולם שאינו מבקר את בן הזוג ומסתתר בלי בדיחות בלתי מקובלות. שאל אם אתה יכול לעזור לה ואיכשהו, לשים את זה בעדינות, תמיכה.

עסקים בני גיל המעבר

גיל המעבר יש השפעה משמעותית על האורגניזם של הגברות ועל התעניינותו במין. "הפחתת רמה סוף סוף אסטרוגן וגיל כולה להפחית את הליבידו. גם עם הגיל, הנרתיק ריר הופך דק יותר, מאבד את הגמישות, פחות סיכה בולטת. יש לומר כי זרם הדם אל הדגדגן והנרתיק הוא מיניאטורי, והדגדיס דחוס גם. העצבים האחראים על ההנאה הופך להיות פחות כפי שאנו מביעים, רגישים, על גישה לאורגזמה הופך לטרודר יותר, "אומר רדוויק-סמית '.

בוא נעשה את זה:

להציע בן זוג, בסופו של דבר, לחוות צעצועי מין, להשתמש סיכה יותר לשלם יותר תשומת לב לגירוי של הדגדגן. ולא בני הזוג לדאוג משהו אחר, עומד, לשים את זה בעדינות, להתייעץ עם הרופא.

יש לה קשיים בריאותיים

הגברת הליבידו יכולה להשפיע, בסופו של דבר, סוכרת, מחלות שנרכשו, מחלות אונקולוגיות ולא.ד '. תצורות הורמונליות שיכולות להתחיל אפילו בגיל 20, מוקדם, יכולה להשפיע על רמת האטרקציה המינית.

ליישם את המטרות שלך בישראל, אם אתה נערה מענגת מרוסיה. העבודה בישראל צריכה להיות בפנאי. גבירותיי מראה המודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל, אתה יכול לקחת חודש מ 3,500 $.

והליבידו רשאי לרדת בשל הודאת אמצעי מניעה הורמונליים.

לעשות את זה בדרך זו:

במקום דיברת עם הנשמות וגילה כי הפריטים לעיל אינם מתאימים לך, זה שווה ליצור קשר עם הרופא. ולא במקום את בן הזוג שלך כבר יש מחלה זוהה, לדון מה אתה יכול לעשות כדי להפוך את החיים האינטימיים שלך. כמובן, כולנו יודעים היטב מה הרופא יכול גם לייעץ שיטות לא מסוכנות של ליבידו.

להיות רגיש יותר וקשוב. במקום את בן הזוג שלך נלחם מחלות נוראות וחוויות רכשה כאבים, מתעקשים על סקס פשוט לא הולם. לספר לה על הרגשות שלך וכיצד סקס חשוב לך. היא, בתורו, תן להם לספר לך על מה שהצרכים שלה עכשיו, ומה שהיא מוכנה ללכת. להיות בתום לב, אבל עם כל זה הודה, איך כולם נמס, ליולדות.

היא מתקשה לבריאות הנפש

דיכאון, חרדה ומחלות נפש אחרות, בסופו של דבר, להיות, כפי שכולם יודעים, תנאי מוקדם להפחתת הליבידו. זה חל גם על תרופות נוגדות דיכאון. במקום זאת נראה כי בן הזוג שלך נלחם עם הפרעת נפש אחת או אחרת, סביר להניח, היא בכלל לא רק עד סקס.

בוא נעשה את זה:

אהדה ותמיכה - המפתח להצלחה. תארו לעצמכם אחד מוקפש כי כל דבר בסופו של דבר כאן זהה ב pt מעל.

היא מאבדת לך עניין

הליבידו הנמוך ביותר היחיד לא אומר שאשתך לא אוהבת שאתה כבר לא רוצה לומר כדי להכיל כמה מאיתנו משמש לקרוא אותך בנישואין. ואפילו לא צריך לקרוא את זה היטב, ואפשרות זו צפויה

לעשות את זה בדרך זו:

לא ממהרים למסקנות. לדבר עם אשתי, לשאול איך היא שייכת לך ולנישואים בכלל. טוב מאוד כדי להדגיש מה יכול להיות במערכת היחסים שלך יש נקודות חלשות אשר אתה צריך לעבוד. אולי אתה צריך לעבור טיפול לזוגות. ואולי כך הנישואים שלך באמת לא רק שווה כמה באים לידי ביטוי כדי להחזיק אותו.

היא פשוט לא במצב רוח

אולי הכל הרבה יותר פשוט - רק היא לא רוצה את זה עכשיו. אני צריך להגיד מה נורמלי!

לעשות את זה בדרך זו: נערות ליווי

רגוע על ידי קבלת בן הזוג והאפשרויות. אולי העובדה שיש לך ואת האמת היא כל מושלם במערכת יחסים, שום דבר לדאוג. עדיין יש לך זמן ליהנות מחבר.

Просмотров: 2554 | Добавил: ionet6h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar