18:15
למה היחס למין אנאלי הוא שונה בחורים ובגברות

לא הרבה אנשים כמו מין אנאלי, למעשה, חלק מהתולעים בגועל שפניהם ממחשבה הזאת. זה לא לכולם. אלה אנשים שאוהבים הוא נהנים מהם מסיבות שונות, היחס למין אנאלי לעתים קרובות תלוי בבגרות המינית של גבר.

התוכן של המאמר

1 סקס כמו פורנו 2 טאבו 3 הגברת כנועה 4 הנאה פיזית

אם יש לך שותף המעוניין להתנסות איתך ואתה מעולם לא ניסיתי את זה קודם, בוודאי, כדאי לנסות סקס אנאלי, שהוא רק מתחיל. לגלות מה המניעים ואת כוונותיו של האיש, כי הוא הסיבות שיכולות להשפיע באופן משמעותי את ההנאה שלך.

בכל פעם כאשר אתה להתנסות עם משהו כמו רובנו התרגלו לדבר חדש בחדר השינה, זה כל הזמן מחויב להביא לך אותו תענוג כמו שהוא. https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA/

תענוג כזה מעשה אינטימיות קיים באופן ספציפי כמה מאיתנו אומר כל הזמן, כך שזה תענוג טוב - על ידי האחרון היקף כל כך מחויב להיות - ואם זה לא כך, אז אולי בשבילך, באופן כללי, לשאול את עצמך למה אתה עושה את זה.

סקס אנאלי - כך הנושא האסור, אשר יכול, באופן כללי, כדי לאלץ גברת להרגיש מאוד כמו אנשים רגילים להביע, פגיע, לכן, זה ביסודו של מאה אחוז, זה הפך, לסמוך על השותף שלך.

כמעט כל הנשים, אשר, כפי שהיה, כמו חלק גדול מאיתנו כל הזמן אומר, סקס אנאלי, באופן כללי, מודים שהם לא נאבקים.

התקשות רוסית ומידע פגם הולידו דעה טעורה כי ליווי הוא משהו, מביש, נתון, על העובדה הזאת צריך להיות שותק. עכשיו מעטים יש את המידע כי ליווי השירות בישראל אין לגמרי יחד עם זנות.

ואולי אפילו לא צריך לדבר על מה שהיא, כפי שאותם באים לידי ביטוי, כך שלא כל הגברים חושבים על מה, לבסוף, אנחנו מדברים, במיוחד במונחים של הרגשות של הגברת, והם מבססים את ההנאה שלהם רק על פורנוגרפיה פנטזיות.

ועל אם הגברות כמו סקס אנאלי, אתה יכול לגלות במאמר שלנו עוד יותר על ידי הפניה.

סקס כמו פורנו

לרוב, אנשים, שרוצים להתנסות עם סקס אנאלי יש, כמו אנשים נהגו להביע, פנטזיה חזותית ב ראש עצמו. לעתים קרובות יותר, היא החלה להיות, להופיע צופה פורנו.

אגב, זה במיוחד את התמונה כאילו דוחף את רוב הנשים. אם כדי להיראות אנאלי פורנו סקס, ב זה בעיקר, לשים את זה בעדינות, זה נראה גס ו לא אישי, שלא לדבר על ההשפלה של הכאב.

סקס אנאלי, בהחלט לא מה שאתה רואה באינטרנט.

לִזכּוֹר כוכבי פורנו, בדרך כלל, מנוסים מאוד זה, או להשתמש בכל מיני קרמים עבור קהות ומרגיחים שרירים, עבור אלה, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, אנרגטי וצילומים רציפה. אם ניסית סקס אנאלי, וזה כואב, זה יכול להיות כמו צעיר תהה שאתה כוכבת פורנו.

שלך, זה היה הכרחי, כמו אנשים נהגו להביע, מעט "אימון" לפני כל חדירה מתרחשת.

זה עלול לקחת כמה שבועות כדי ליהנות מהצורות הרכות ביותר של המשחק האנאלי, כאלה כמו עיסוי מעבר אחורי, rimming, אצבע להוסיף או צעצוע מבוא, לבסוף לעורר אותך, בסופו של דבר, להירגע שרירי הסוגר.

ישראל אין מקום קדומה כאשר ההצעה באה בפעילויות בסוכנות ליווי. לאנשים המקומיים יש סטנדרטים מוסריים גבוהים. כולם מודעים לכך שהאסקוויטן הוא רק שותף באירוע, תומך בשיחה ובלווה בחורה בכיתה VIP נחשב סימן של מעמד.

אם אתה עובר את כל השלבים, אולי היחס איך להתבטא, סקס אנאלי גבירותי יוחלפו.

Tabu2

באופן טבעי, אטרקטיביות מין אנאלי נובעת מהעובדה כי סוג זה של סקס מגוונת כזו, אשר מוסיף לו, כפי שכולם יודעים, קסם ארוטי. לפחות כמה חוק סקסי, אשר נראה אסור או סוד, הכי מרגש.

איזה אדם רואים אפילו יותר מרגש, זה מה שאתה מאפשר לו לדלוף על איך אנחנו מביעים אסור מָקוֹם.

אם אדם מוצא כביכול גברת, שהיא מוכנה להיות יפה, איך להתבטא, פתוח, כך שאני צריך להתנסות עם לו, זה יכול להיות יתרון אמיתי וכבוד, אם הוא סוף סוף respeses לך. זה יהיה רע אם לא אשים את מה שהוא כמו העובדה שאתה בוטח בו כך שאתה רוצה לחלוק איתו זה כזה אינטימי כמו ניסיון מסוכן.

הוא יכול גם, לשים את זה קצת, לקבל הנאה מהעובדה שהוא מוביל אותך לרמות ההנאה החדשות ביותר נותן לך את ההזדמנות להוריד את הבר של האיסורים שלך ולכן כדי ללמוד שלך מִינִיוּת.

ליידי

יותר משויך מין עם סקס אנאלי - כלבלב, כאשר אדם לוקח גברת עומדת ברכיה.

גברים הודו ב כי הם אוהבים את העובדה שרוב הנשים נוטות להתנהג ביותר כנוע במהלך סקס אנאלי מאשר עם חדירה רגילה לתוך הנרתיק, ו מה הם אוהבים להרגיש את הדומיננטים ולדכא את הגברת, כפי שהוא גם הנאה חזותית.

אין נסיבות אשר הגברת היא לא, באופן כללי, יכול ליהנות שליטה במהלך, כפי שאנו מבטאים, סקס אנאלי, ו חילופי תפקידים יכול להיות אפילו סיבוב ענק. כאשר הגברת מלמעלה, היא מציין הצהרת ריבית, אשר כל אדם חלום מן הגברת ב זמן מין.

גברת כל כך בכבדות רוצה אותו ואת ההנאה שלה שהיא יכולה לשחרר באן, הוא אחד הדברים הסקסיים ביותר עבור גבר.

במהלך אנאלי סקס בגברת יש יתרונות רבים להיות על גבי, אז היא יכולה לשלוט על עומק ומהירות החדירה, לשנות את הזווית כך לקבל מגורה בתחומים שונים, ולכן לומר להתיישב כך שיש לו גישה לרצות את החזה שלך, בטן, רגליים וגדש מיד.

הנאה פיזית 4

כמה גברים מעדיף סקס אנאלי אפילו יותר מאשר חדירה לתוך הנרתיק. הלחץ על חבר מורגש שונה. כפי שלא היו מוזרה, אבל הנרתיק הצפוף, בסופו של דבר, פירושו ביותר המשך החיכוך, אבל החיכוך האמיתי היחיד במהלך סקס אנאלי מגיע שרירים צפופים סביב החור האנאלי, אבל כמו הזין שלו הוא מכוסה פי הטבעת, הלחץ אבוד. אם אדם אינו רגיל סקס אנאלי או שזה הזמן הראשון שלו, תחושה זו יכולה להיות מביכה לא צפוי, בסופו של דבר מה הזקפה שלו נופל.

Просмотров: 829 | Добавил: ionet6h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar