13:38
שיעורי ריקוד של מרגרה

תמיד אזכור את שיעורי הריקוד של מרגרה. הם קרו ביום שני בערב וזה היה אחד הרגעים המאושרים ביותר עבורי (מרגרה). נערת ליווי פרטית

מרגרה חינכה סטודנטים רבים לריקוד במהלך חייה, אבל שלושה מקבלים משמעות מיוחדת: איוון, ג'ורג'יו ולאה. למרות שהאנשים האלה היו ממעמדות ומיקומים שונים, התחברנו כמו שבבי מתכת עם מגנט. פגישות באולפן הפכו חשובות לאשליות המשותפות שלנו לגבי עתידו של איסט וילג'.

שיעורי הריקוד של מרגרה הוא סטודיו לריקוד ממונטריי שהתחיל כאם חד הורית שלמדת שיעורים ממדריכי ריקוד שונים. כדי לוודא שהידע הממוסד שלהם הועבר בצורה נכונה ומדויקת, מרגרה משתמשת באפליקציות של Spinnable לראיונות השבועיים שלה עם הקבוצה שלה.

כדי להימנע מלקבל ציטוטים, פרפראזות וציטוטים אחרים ממקורות שונים; דרך נוחה לשלב מידע חדש; או דרך קלה להקליד דברים מותאמים אישית לדיבור מוגזם - הכלים הנעזרים בבינה מלאכותית יכולים להיות שימושיים למדי. אחד היישומים הפופולריים יותר הוא Spin Pad אשר רושם הערות לגבי אירוע ומצמצם אותו לרשימה ללא כל לבוש או מוך כדי ליצור דיווח גולמי.

חלק משדות ההערות המוצעים כוללים את כותרת המציג, מיקום, תוכן חפיסת השקופיות ומסקנה או משוב על מה שהם למדו זה עתה באותו מפגש, כמו גם כמה מחשבות שהיו להם על איך הם יכולים ליישם את זה בזרימת העבודה הרגילה שלהם - יצירת תוכן מדי שבוע

שיעור הריקוד של מרגרה הוא חוג ריקודי רחוב פופולרי חדש. הוא מערבב את המהלכים שלו על ידי זיוף מהלכי דיסקו ונשמה, ריקודי קווים וסגנון קרמפ.

מרגרה לוסטי היא חלוצת הטרנד העולה הזה בעולם ריקוד הרחוב. היא המציאה שיטה משלה ב-2005 בזמן שלמדה בלט קלאסי. העיקרון המכונן שבו פעלה כדי ליצור את שיעור הריקוד של מרגרה הפך אותו ליחס לשוק המיינסטרים.

חברי הכיתה הזו מוזמנים להתלבש בבגדיהם הנוחים ביותר ולהגיע כיצורים נוצצים או היפים כי מרגרה לא מאמינה בשום סוג של שיפוט עבורם או עבור חוש האופנה שלהם. ל"איפור כחלק מבילוי ערב" יכולה להיות משמעות חסרת רוח לגבי המראה שלך, אז לוסטי צוחקת כשאתה שואל על ה"סוג" הזה ואז מפרטת ב"לא" !!!! https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/|https://romantik69.co.il/נערות-ליווי-במרכז/

Просмотров: 71 | Добавил: ionet6h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar